paaaaaarty!

nu är det flera månader jag skrev sist,och jag kan väl inte säga att jag är tillbaka nu. men kanske sänger in lite inlägg då och då när jag har tid och känner för det.

Nu har jag haft höstlov i en vecka, och shit vad snabbt den veckan har gått. har spenderat dagarna med min bästa vän anna och i helgen var det fest för hela slanten kan jag lova. i fredags var det fest hos kim, massa trevligt folk, mycket dans och allt var kanon. förutom runt 2-3 snåret då det blev lite bråk mellan två tjejer. var hemma runt 4 någongång och då var det bara bums ner i sängen för jag var så jävla trött och kall som en isbit.

På lördagen gick jag upp runt 2 och var hur seg som helst. gjorde absolut ingenting på dagen. sen på kvällen träffade jag anna och vi hamnade på fest hemma hos högberg. Mycket trevligt! ;) har träningsvärk efter allt dansande. jag och anna fick även lära oss en cool dans av en kille som var där som ni garanterat kommer få se på vår maskerad nästa helg.

Nu är det som sagt slut på detta lov och dags för en ny skolvecka igen. Men jag hoppas att den här veckan går fort för nästa helg är det fest hela helgen som gäller!

Hoppas alla ni där ute har haft ett underbart lov och så får vi se när jag hör av mig igen.   /doris


          

Kommentarer
Postat av: Linda.

super fin blogg :)

2008-11-04 @ 08:06:56
URL: http://misspeerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0