lovely wednesday

ja nu är jag hemma igen och tänkte berätta lite för er kära läsare vad jag haft för mig under dagen. Först var jag i skolan som vanligt, efter skolan gick jag hem och tänkte precis sätta mig och skriva klart historian men då säger johanna att dom fick sluta tidigare och att jag skulle komma ner till centrum. så det var bara att gå igen, så jag, johanna,carro,sara och pernilla åkte in till stan. först gick jag,carro och johanna till donken och köpte med oss mat och glass och gick ner till kungsan och satt där och åt. under tiden var sara och pernilla och kollade runt i affärer. sen bestämde vi oss för att gå bort mot vattnet och sitta där och steka lite. så vi gick dit och sa även till de andra två små flickorna att komma dit. så där satt vi och myste i det fina vädret. kom hem runt halv 6, satte mig direkt vid datan,skrev klart historian och skickade in den till läraren så nu är jag klar med exakt allt för den här terminen! runt halv 8 bytte jag om till mjukiskläder och gick sen mot bussen för att då möta carro och johanna. Vi skulle som jag skrev tidigare på bobbos fotbollsmatch. tyvärr förlorade stuvsta, men dom spelade ialla fall bra. Och vi andra hade det rätt trevligt även om det var väldigt kallt. Kom dit massa människor man kände så det var riktigt kul. nu sitter jag här vid datan och funderar på om jag inte ska ta och lägga mig tidigt för en gång skull. har nog aldrig lagt mig såhär tidigt en vardag om jag ska vara ärlig. men skulle vara skönt och komma i säng i tid för att imorgon gå till skolan och endast ha en lektion. sen får vi se vad jag hittar på resten av dagen.
nej men nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen, godnatt på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0