härliga tisdag!

idag var jag först i skolan, sen bestämde jag,sofie och disa att vi skulle skita i idrotten för att gå hem och plugga till svenska provet. Men istället blev vi kvar i skolan ett tag och satt ute och solade. Sen var jag hemma runt halv 3, då satte jag mig ute i solen och började plugga. Runt halv 5 träffade jag johanna i stuvsta och vi köpte oss en varsin glass och satte oss i skeppsmyreparken och snackade lite. då ringer sofie och undrar om jag vill äta middag med henne på donken, så jag och johanna bestämmer oss för att åka dit och göra henne sällskap. Väl i huddinge äter vi lite och kollar lite i affärer och sen klockan 6 begav jag mig för att möta upp danstjejerna, johanna åkte hem och sofie skulle till körskolan.
Idag var det hög tid för den årliga avslutningskvällen hemma hos sara(dansläraren). Det är bara vår grupp(den äldsta gruppen) som får ha sån här filmkväll då hela vår grupp träffas hemma hos sara och kollar på filmer från uppvisningar och sånt som hon spelat in på träningarna och fikar lite.Mycket trevligt var det, och det blev en hel del skratt ska jag säga er, med tanke på att vi fick se filmer från år 2004 som inte var lite kul eftersom att man inte inte var sådär jätte duktig då om man säger så;P men who cares, vi går ju på dans för att bli bättre, och man kan lugnt se att man utvecklats under alla dessa år, och tur är väl det!

Nej hörreni, imorgon är det svenska prov som gäller och jag måste tyvärr säga att det inte kommer gå så bra med tanke på att jag knappt pluggat nått. men jag får göra mitt bäst. och by the way, det är det sista provet för den här terminen, så efter imorgon är jag fri från läxor och allt som har med skolan att göra fram tills efter sommarlovet:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0