snart helt frisk!

nu när det är sånt här fint väder tror jag knappast att någon sitter inne framför datan jämt. inte gör jag det iaf och därför kommer jag inte uppdatera ofta. blir som en bloggpaus bara det att jag kommer slänga in inlägg lite då och då ändå;) hur som haver, igår(söndag) låg jag först ute och solade på dagen och sen lite senare åkte jag, carro och otter och kollade på stuvstas fotbollsmatch. 

idag har jag haft resursdag vilket innebär att jag varit ledig. Även idag har jag legat ute i solen och bara stekt och sen har jag inte hunnit göra så mycket mer. Nu klev jag precis ur duschen och tänkte bara uppdatera er lite grann innan jag ska ta och torka håret och sådär. men ni får ha en trevlig måndagskväll så får vi se om nästa uppdatering kommer imorgon eller dagen efter det eller kanske om en vecka....haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0