nu har det fan gått för långt...

polisen bor ju nästan här på kvällarna. varenda jävla kväll sen i lördags måste vi ringa hit polisen flera gånger eftersom att ett cp som bor här i området står utanför våran dörr och vårt köksfönster och knackar,bankar och plingar på.  okej visst, vi säger att han har något fel i huvudet och inte fattar vad han håller på med. men ikväll gick han över gränsen. jag kommer hem typ halv 11 och då tänkte jag och mamma bara gå ner till videoaffären en snabbis som ligger 5 minuter ifrån oss. när vi kommer tillbaka sitter cpet utanför oss på våran bänk. jag ser honom och skriker åt mamma att springa. vi springer men hinner inte långt alls försen han är ikapp oss. han börjar närma sig mamma som försöker skrika åt honom att han ska gå hem, men han lyssnar inte. mamma ser att några grannar sitter i köket så hon bankar på deras dörr och dom kommer utspringades och hjälper oss. cpet försökte ta stryptag på mamma men grannarna hann ut och puttade bort honom och då gick han. vi gick hem och ringde polisen som kom och pratade med hans vårdare och dom kom fram till att ta med han till något psyke över kvällen ialla fall och sen får vi se hur länge han blir kvar där. men det värsta av allt är ju att han står och hotar mamma: visa brösten, annars kommer jag! JÄVLA ÄCKEL! jag skulle fan låtit mamma gå ut och slå dig med basebollträt i lördags. jag vill inget hellre än att se dig död just nu,  kan säga helt ärligt att jag har aldrig i hela mitt liv tänkt så om någon människa, men den här jävlen vill jag inget hellre. beter man sig så svinigt som han gör så är man fan värd det. vi normala människor ska inte behöva låsa in oss medans han springer runt ute helt fritt. DET ÄR INTE RÄTT!

Kommentarer
Postat av: disa

what?:O

2008-06-16 @ 16:35:47
Postat av: carro

cp ska fan åka in bakom stängsel och stanna där hela sitt värdelösa liv! inte värd att släppas ut som en jävla psykopat!!! skjut jäveln

2008-06-17 @ 12:18:53
Postat av: dordane

disa: haha ja, vi har lite problem med ett cp. men han ska snart flyttas, som tur är!

carro: jo det tycker jag med, om ingen gör något åt saken förvånar det mig inte om någon i området gör något mot honom istället och då kan det sluta riktigt illa:/

2008-06-17 @ 17:55:17
URL: http://dordanes.blogg.se/
Postat av: Cite

Usch! Det låter som en jävligt störd människa. Vilken tur att grannarna han öppna dörren i tid. Jag hoppas allt löser sig.

2008-06-17 @ 18:13:11
Postat av: dordane

cite:tack hörru, jo det hoppas jag med! tror till och med att det kanske är så att han redan har flyttats. han har inte varit här på hela kvällen igår och inte en enda gång idag så det är inte helt omöjligt, men man vet ju aldrig...

2008-06-18 @ 00:10:37
URL: http://dordanes.blogg.se/
Postat av: s

fan vad läskigt vad är det är människa?

2008-06-20 @ 01:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0