080608

nu var det ett par dagar sedan jag skrev sist, vilket beror på den enkla anledningen att man inte sitter inne när det är sommarlov och sånt här fint väder.  
orkar inte berätta om de alla desenaste dagarna som gått, men kan säga att skolavslutningen var väldigt lyckad, trots att det blev lite klas mot slutet av kvällen.
igår kväll var jag ute med carro och sen träffade vi två killkompisar och snackade lite med dom, sen träffade vi T och J och hängde med dom till långsjön. måste bara berätta en mindre rolig grej som hände där. T och J fick för sig att ge mig en present. och fyfan vilken present man fick då, en jävla padda i väskan! gissa om jag blev sur? fyfan grabbar, en vacker dag ska ni få igen för er härliga present som ni gav mig. men ialla fall så var vi inte där länge, tog ett tag och komma dit om man säger så, och sen väl där fanns det inget att göra så vi började gå hemmåt. efter en bit sa vi hejdå till J och vi andra fortsatte mot stuvsta. där gick C hem till sig och jag och T tänkte ta bussen till huddinge men den hade precis gått så vi bestämde oss för att gå. när vi skiljdes åt var klockan nästan 3 och det kändes som om det var morgon, det var ju så jävla ljust så man undrade hur man skulle kunna somna:/ men somnade vid halv 4 någongång så det gick bra ialla fall.
Idag gjorde jag inte särskilt mycket på dagen, chillade bara, och sen på kvällen var jag och pappa på min fabrors landställe och åt middag och sådär.

nu sitter jag här och är sjukt trött på grund av att jag inte kunde sova ordentligt inatt, beror på lite olika saker. så idag kanske man somnar i tid och går upp i tid imorgon så man har hela dagen på sig att göra saker;) men nu orkar jag inte skriva mer, vi får se när jag skriver igen. ni får ha det super bra så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0