ojsan hoppsan vad tiden går fort!

nu har det gått 2 veckor sedan jag skrev sist. har inte mkt att säga för tillfället förutom att sommarlovet bara blir bättre och bättre, men det börjar sorgligt nog lida mot sitt slut. på torsdag morgon åker jag till kreta i en vecka, och när jag kommer hem är det bara tre veckor kvar tills skolan börjar:/ ingen rolig tanke,  men samtidgt är det ju roligt och träffa alla igen efter 10 veckor. 
nej nu ska vi inte tänka på det, det är sommarlov nu och man ska njuta till max. det ska minsan jag göra nu när jag drar till kreta. det ska bli skönt och komma bort från allt, även om jag kommer sakna vissa väldigt mycket.
nu är det tv dags för min del och sen ska jag nog lägga mig. men ni får ha en underbar vecka medans jag är borta(för det ska jag ha!) so long fuckers!


Kommentarer
Postat av: din bästa vän

jag saknar dig dååårdäjn, kom hem! <3

2008-07-29 @ 15:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0