I'm very happy today!

FYYYYFAAAAN VAD JAG ÄR GLAD JUST NU!
fick precis höra av gurra att vi kommer åka samma plan ner till kreta. flygresan är alltid det tråkiga om man bara åker med sin mamma(som jag då ska göra den här gången) eftersom att hon alltid sover bort den mesta tiden, medans jag aldrig kan sova. men nu kommer det bli bäst, kommer kunna sitta och snacka med gurra hela vägen:D sen får vi hålla tummarna för att vi bor på samma hotell och i annat fall att de ligger nära varandra så vi kan ses ändå. Ifs så hittar man alltid någon/några att vara med på hotellet, det brukar inte vara några problem, men om gurra nu skulle bo nära så är jag gärna med honom:) så nu vill jag bara att det ska bli den 24 juli så vi kan åka!  tur att båda ska vara borta en vecka så man får sällskap på flyget hem också;)  nej nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv igen, ni får ha det bäst tills nästa gång vi hörs igen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0