måndag kväll

go' kväll! har precis kollat på 2 and 1/2 men. det är så himla bra, får inte nog av det. men nu fick jag ta och slita mig från tvn och satte mig här istället. Idag slutade jag halv 2, fast det var bara för att vi slapp gå på mentorstiden, tack stig:) efter skolan gick jag hem och satte mig vid datan en stund. satt och pratad med carro på msn om rommeresan som kommer ske vecka 6. även fast jag kanske inte är världens bästa på skidor eller så förtjust i det så kan man inte missa romme. Och en gång per år kan man ju faktiskt ta sig tid till att åka skidor, ibland är det faktiskt rätt kul. En annan anledning till varför man inte kan missa det är att det är just min klass som ska åka dit spsp07, eller så kallade cpcp07. så det lär ju bli en oförglömlig resa. men kan berättar mer om det när vi har varit där.  Men nu ska jag nog ta och rulla från datan med, ska ta och fixa mina naglar lite. 



 

Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

hahahahah tycker också att det är himla kul :)

2008-01-14 @ 19:28:31
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se
Postat av: carro

ja vi kommer ha det BÄST, fan vad kul det ska bli :D

2008-01-15 @ 10:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0