lördag

Hallå alla läsare!

Hoppas ni har haft en trevlig lördag, det har i alla fall jag. Först på morgonen var jag tvungen och gå upp typ halv 11 och göra mig i ordning och sen springa ner till dansen. Efter dansen fick jag springa hem och fixa mig för att sedan träffa tjejerna klockan 2 och åka in till stan och äta. Vi hade bokat bord på vår favorit restaurang(jensens). Efter att ha suttit där och ätit och fikat så drog vi vidare och kollade runt lite i stan. Men vi blev ganska snabbt trötta och i benen och bestämde oss för att åka hem till mig och chilla lite. Sedan drog vi vidare hem till björns lägenhet där vi kollade på film och satt och pratade hela kvällen. Det var i princip vad jag gjort hela dagen. Imorgon ska jag i princip plugga hela dagen, men sen lite senare på dagen ska jag och anna på bio.


Kommentarer
Postat av: Cite

Ja, det var en väldigt rolig tjejmiddag! :)

2008-01-27 @ 23:13:51
URL: http://cite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0