hos daddy

just nu ligger jag i sängen med min laptop hemma hos min käre far. ni anar inte hur trött jag är, och det är väldigt konstigt med tanke på att jag gick upp halv 10 idag eftersom att idrotten var inställd så vi började kvart i 11. efter skolan åkte jag och pappa och åt på resturang och sedan åkte vi hem. nu ligger jag här i sängen och har det skönt. håller på och pluggar tyska, men tänkte ta en paus och kom då på att jag inte skrivit i bloggen på några dagar så jag kunde lika gärna passa på nu. imorgon måste jag ringa och boka tid hos frissan, ska passa på och klippa mig på onsdag när vi är lediga från skolan. orkar aldrig ta mig till frissan annars, men på onsdag får jag lov att göra det. resten av onsdagen är inte riktigt planerad, lite annat ska jag göra, men kan skriva mer om det på onsdag istället. men nu måste jag ta och fortsätta med tyskan om det ska gå bra på wochentest(veckoförhöret) imorgon.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0