härliga torsdag

kom till skolan imorse och fick höra att monica(tyskaläraren) var sjuk. gissa om jag blev glad? alltså inte för att hon var sjuk så, men att vi skulle slippa tyskan för en gångs skull. idag hade varit vår långa lektion så det var riktigt skönt och slippa den ska ni veta. detta ledde då till att jag fick sluta 12:50.

nu kom jag precis hem från att ha varit nere i centrum och shoppat lite smått. kan ju rekommendera att ni tar en sväng förbi wedins, både sko affären och väskaffären. båda har nämligen 50% på reapriset. själv fyndade jag ett par skor och en väska för 250 kronor, riktigt billigt om jag får säga det själv, hade annars kostat 500 om det bara hade varit reapriset, och ännu dyrare om det inte varit rea alls.

här ser ni lite bilder på väskan och skorna:

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0