freeeedag!

hallå kära blogg:)

idag har jag först varit i skolan. vi hade två lektioner och sen skulle vi iväg till armémuseet med klassen. På vägen dit krånglade tågen så alla fick kliva av i Älvsjö och ta ersättningsbussar in till centralen.  När vi stod där och såg hur många människor som skulle kliva på den där bussen och stå och trängas ända in till stan så ingå jag, sanna och disa att nej vafan, vi skiter i det! Så vi tog en annan buss mot högdalen och åkte och solade. Medans vi låg där och stekte gick resten av klassen runt på ett tråkigt museum.  Snart ska jag börja gå ner mot dansen, efter dansen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det får vi se sen. men kanske skriver mer senare ikväll. Hoppas ni får en trevlig fredag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0