...

orkar inte skriva nått, men hittade en rolig grej som jag tänkte sätta in;
 
Ta fram din mobil och slumpa fram namnen i din kontaktlista. Fyll i med dina namn och se vilken kul fest det blev för alla.

Måste bara berätta om den helgalna festen hos dordane igår kväll !

caroline spydde ner hela mattan och sedan halkade gustav i spyan och började gegga i det.

jessica kom för att kolla vad som hade hänt men då stoppade marcus henne och föreslog att de skulle gå och dricka lite med tobbe

anna däckade redan kl 8 så disa och fares ritade massa penisar i hennes ansikte. Jag började ragga på Hjortblad men blev totaldissad när han började strula med oskar

Då gick jag fram till wiktor
för han var den enda som dög. Vi gick till cecilia för att köpa kondomer av henne. Men emma hade redan köpt alla, så vi fick vara utan.

Kvällen slutade i tragedi för helena, för polisen kom och körde iväg henne eftersom primme hade anklagat henne för att ha antastat lina

Kommentarer
Postat av: Cite

Haha, så fick jag vara med på ett hörn! (Om det var mig du menade). Ha det bra!

2008-01-10 @ 19:40:49
URL: http://cite.blogg.se
Postat av: dordane

japp det är du;)

2008-01-10 @ 23:15:39
URL: http://dordanes.blogg.se
Postat av: disa

haha

2008-01-14 @ 18:57:48
Postat av: Anna Shadow

haha ah men tack, nu fick man däcka också, hahah

2008-01-14 @ 19:09:12
Postat av: Anna Shadow

haha ah men tack, nu fick man däcka också, hahah

2008-01-14 @ 19:10:10
Postat av: dordane

haha ja, men det stämmer ju ganska bra in på dig så;P

2008-01-14 @ 23:01:01
URL: http://dordanes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0