slutet av år 2007...

Det var ett bra tag sen jag bloggade. Anledningen är väldigt enkel och den är att jag inte haft det minsta lust och kanske inte heller tid.

Egentligen hade jag tänkt skriva lite kort om allt som hänt de senaste dagarna men tror jag skippar det. Istället vill jag bara säga att jag längtar sjukt mycket tills imorgon då det är nyår. Det kommer bli det bästa slutet på år 2007! Dagen och kvällen ska först tillbringas hemma hos Anna. Jag och mamma är bjudna på middag hon familjen Johansson, så först ska vi äta middag där och senare på kvällen drar vi vidare på fest. Jag känner på mig att det kommer bli en kanon kväll, bästa slutet på 2007 och bästa början på 2008.  Det här blir nog sista gången jag bloggar för i år så jag får passa på att önska er alla ett gott nytt år!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0