onsdag

Ojsan, precis nu när jag frågade en vän om inte han skulle uppdatera lite i sin blogg kom jag på att jag har ju helt totalt glömt bort min egen blogg. Har inte skrivit något på över en vecka. Vet faktiskt inte riktigt vad anledningen till detta är, men nu är jag tillbaka igen.

Idag så mådde jag inte så bra på morgonen så sket i tyskan. Men sen mådde jag bättre och gick jag till skolan till nästa lektion som var bild. Det var rätt kul faktiskt. Vi fick trycka massa kinesiska tecken på tröjor eller julkort. En lugn och slapp start på dagen. Sen slutade skolan klockan 2 och jag gick hem. Kom på att jag var ensam hemma idag, i alla fall fram tills klockan 1 inatt/imorgon då mamma kommer hem igen. Hoppas du haft en trevligt ikväll! Sen runt klockan 3 när Anna hade slutat tog jag bussen hem till henne. Där tillbringade jag största delen av dagen och fick även äta middag där eftersom att snälla familjen Johansson inte ville att jag skulle sitta ensam hemma och äta middag. Runt åtta snåret skulle jag bege mig hemåt och Anna följde med mig en bit och så stod vi och pratade en stund innan både gick hem. Under kvällen har jag bara kollat på desperate housewives och sen suttit framför datan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0