måndag

Helgen som gått har inte varit så händelserik. I fredags var jag med Carro och Johanna och chillade. Vi kollade på film och hade det mys. Sen på lördagen var jag ganska så förkyld. Men jag gick ändå på dansen eftersom att det vara sista gången för den här terminen och efter det var jag bara hemma hela dagen. Hade lite tur att det var några filmer på tv på kvällen som jag kunde kolla på eftersom att jag inte hade ett dugg lust att ta mig ner till videoaffären. På söndagen började jag må bättre och bestämde mig för att börja plugga lite. Så jag pluggade i några timmar och sedan chillade jag resten av dagen.

     Idag är det då måndag och en ny vecka väntar i skolan. Den här veckan lär inte bli så himla jobbig eftersom att vi i princip inte har någon läxa alls? :O men det är skönt det! Sen fick vi reda på mentorsträffen att det är resursdag nästa måndag och våra snälla mentorer har bestämt att vi ska få vara lediga då. Stort tack till er!


För övrigt är det bara 5 dagar kvar till dansuppvisningen och jag har redan börjat bli lite pirrig som vanligt. Hatar verkligen när det är dags, börjar alltid bli lite osäker på alla dansen när det bara är en vecka kvar. Så jag får väl se till att träna lite hemma så att jag inte behöver skämma ut mig på uppvisningen.


Om det är någon som skulle vilja komma och kolla så kommer lite information här nedan:


Uppvisningen kommer att äga rum i Huddinge aulan!


Lördag: 14.00 och 16.30                                                             Söndag: 14.00 och 16.30


Pris: 20:- för barn upp till 17år  och 50:- för vuxna.



Kommentarer
Postat av: Sawan

Ska fan komma ;)

2007-12-05 @ 15:28:39
Postat av: dordane

men vad trevligt:)

2007-12-05 @ 16:19:15
URL: http://dordanes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0